WRAP UP // FEBRER 2017

Hola viatgers i viatgeres!

Ja he tornat! Per fi he acabat els exàmens i tinc uns dies de tranquil·litat. Em sap molt greu no haber publicat en (pràcticament) un mes. Espero organitzar-me millor i deixar entrades preparades per al tercer trimestre.

No em vull enrotllar massa, així que comencem amb el wrap up de febrer!



Al mes de febrer encara vaig poder llegir bastant i va llegir 4 llibres.

El primer llibre que vaig llegir (bé realment el vaig acabar) va ser:

1. Enlazados, Rainbow Rowell, Alfaguara.

Impressió ràpida: un llibre dolç del que em vaig enamorar totalment (com de tots els llibres que he llegit de l'autora).


Sinopsis: «Hola, soy el tío que lee tus mensajes y, por cierto, me he enamorado de ti...»

Beth y Jennifer trabajan en el departamento de redacción de un periódico. Son inteligentes, divertidas y muy buenas amigas, y suelen escribirse correos en los que discuten aspectos de sus vidas personales, pero lo que no saben es que un compañero de trabajo también los está leyendo.

Lincoln O'Neill es el tipo que lee los correos. Ese es su trabajo en la empresa. Debería haberlas advertido la primera vez que transgredieron las normas, pero las dos parecen tan majas... Le gustan, le gustan mucho, sobre todo Beth.

¿Podrías enamorarte de alguien a quien no has visto nunca?
 

Estrelles: 5/5


Després vaig llegir un llibre que em feia molt il·lusió:

2. Aquí és on tot comença, Jennifer Niven, Fanbooks.

Impressió ràpida: un gran llibre sobre els complexos.

Ressenya: en procés.

Sinopsis: Libby, setze anys. Gran per fora i per dins. Els seus somnis són ballar i tenir una vida normal.
Jack, disset anys. Popular, atractiu, intel·ligent, viu una profunda batalla interior, perquè amaga un secret.

Dos adolescents que aparentment no tenen res en comú, excepte que, per raons oposades, tothom els jutja pel seu aspecte exterior i no pel que són realment. Quan una desafortunada broma els uneix contra la seva voluntat, descobreixen que tenen més afinitats de les que imaginaven...

Estrelles: 4/5


Seguidament vaig llegir un llibre pel club de lectura del meu institut:

3. L'efecte Calders, Santi Baró, La Galera.

Impressió ràpida: una decepció en tota regla.

Ressenya: en procés.

Sinopsis: L'any 1977 en Cruyff triomfa al Barça. Està de moda demanar Dràcules i fa poc que s'ha fundat un diari català on escriu un escriptor famós: en Pere Calders. Però a Llançà, i a l'agost, això li queda molt lluny al Xavier. A ell només li agrada llegir còmics i evitar els seus pares, que regenten la petita llibreria i són àvids lectors. I també ha de gestionar la seva dificultat de fer amics. O de conservar-los. La inesperada amistat amb l'excèntric Pere Calders, que estiueja al poble, pot canviar aquesta dinàmica.

Estrelles: 1/5


I finalment vaig llegir:

4. Un monstre em ve a veure, Patrick Ness, Sembra llibres.

Impressió ràpida: un gran tractat de la por.

Ressenya: en procés.

Sinopsis: Set minuts després de la mitjanit, en Conor es desperta i es troba un monstre a la finestra. Però no és el monstre que esperava, el del malson que té quasi totes les nits d’ençà que la seva mare va començar l’inacabable i pesat tractament. No, aquest monstre és diferent, antic i salvatge. I busca el més perillós de tot: la veritat.

Estrelles: 4/5

I fins aquí els llibres que he llegit el mes de febrer. Sento haber trigat tant a publicar, ara no hauria de trigar tant!

Fins a la propera!


Comentaris