5 LLIBRES QUE VULL LLEGIR // #WishList

Hola!

Avui us porto una entrada una mica diferent, avui us parlaré dels llibres que vull llegir. Dins la meva extensa wishlist, hi ha llibres que vull més que altres, i aquests en són alguns.

1. Scarlet, Marissa Meyer, Montena.

El primer llibre no podia ser cap altre. Vaig llegir Cinder va unes dues setmanes i em vaig quedar bocabadada. No m'esperava tant, em va maravellar. A més a més el final... quin final! Necesssito saber que passa!

2. Por una rosa, Javer Ruescas, Laura Gallego i Benito Taibo, Montena.

No he llegit res de Javier Ruescas ni de Benito Taibo i en tinc moltes ganes. Ara estic llegint a Laura Gallego i què voleu què us digui, és Laura Gallego i no es por dir res més.
La setmana passada vaig veure la pel·lícula de la Bella y la Bestia i aquests, són relats basats en aquesta història.

3. Desayuno en Júpiter, Andrea Tomé, Plataforma NEO.

He vist molt bones ressenyes i l'altre dia, en una llibreria en vaig llegir la sinopsis i em va encantar. A més a més té una portada maquíssima.

4. Yo antes de ti, Jojo Moyes, Suma.

Quan va sortir aquest llibre no en sabia res. Deprés va començar a aparèixer per bookstagram i em va cridar l'atenció. Després d'un temps m'he interessat més i ara li en tinc moltes ganes.

5. A todos los chicos de los que me enamoré, Jenny Han, Planeta.

D'aquesta autora he llegit dos dels tres llibres d'una trilogia i no vaig llegir el 3r perquè no el vaig trobar, però em va enamorar. Fa molt de temps que vull llegir aquesta saga.

***

Doncs fina aquí aquests 5 llibres! I vosaltres? Quins llibres voleu llegir? Deixeu-ho als comentaris!

Comentaris