BIRTHDAY BOOKHAUL // 2017

Hola! Ara feia temps que no escrivia res de res, és el que tenen els exàmens i les avaluacions. Bé, ara que ja he acabat els exàmens intentaré tornar com abans.

Avui us porto el "Birthday Bookhaul" , doncs sí, la setmana passada va ser el meu aniversari! Com no podia ser d'una altra manera vaig demanar llibres.

Entre aquests llibres hi ha varis que són poemaris i una de prosa poètica. Últimament en llegeixo més. D'aquí poc escriuré una entrada parlant-ne.

No espero més i us escric la llista.



- El corazón de la bestia de Brie Spangler
- La jaula dorada de Vic James
- Corazón y tiempo de Iago Campa
- Aquí dentro siempre llueve de Chris Pueyo
- Todo lo que fuimos ahora es polvo de Benji Verdes
- Baluarte de Elvira Sastre
- Amor y revólver de Loreto Sesma
- Una conexión ilógica de John Corey Whaley
- Yo antes de ti de Jojo Moyes



Hi ha llibres molt coneguts i d'altres que no gaire. Alguns els vaig anar a buscar jo, altres els vaig demanar i uns últims van ser sorpresa. Suposo que aquesta és la gràcia dels aniversaris!

I el vostre, quan és? Heu llegit cap d'aquests llibres? Deixeu un comentari!

Comentaris