CINEMA A LA FRESCA

Bon dia!

Ara ja estem a l'estiu i una de les moltes coses que es poden fer en aquesta època de l'any és anar o fer un cinema a la fresca.
Pot ser amb amics, amb el poble sencer o com sigui! És realment fàcil, només necessites un projector, un llençol, una corda o un lloc on posar el llençol, una peli i una cadira (encara que és opcional, també podem seure a terra)

Doncs avui us porto 5 pel·lícules que fan molt per cinema a la fresca, o així m'ho semblen. Deixeu les vostres als comentaris!



La primera d'aquestes pel·lícules és un clàssic que no pot faltar, Grease. Al ser un musical conegut per tothom, la diversió és fàcil. Segur que acabeu cantant les cançons a ple pulmó!









Seguint en la mateixa línia, Mamma Mia! també és una bona opció. Bona música, el drama just i riure assegurats entre diversos grups d'edats.





Per un grup de gent més jove (més de la meva edat), estan bé les dues pel·lícules de Pitch Perfect. També hi ha música i molts riures.











Una peli que vaig veure fa més o menys un any i que també encaixaria bastant bé, és Juno. Segurament i com l'anterior, és per un públic més adolescent.




La meva última recomanació és Las ventajas de ser un marginado potser és, de les tres últimes, la que té més contingut emocional. Realment m'encanta.










I fins aquí aquestes recomanacions de cinema a la fresca, quines són les vostres?  Deixeu un comentari!


Comentaris